عودة للتدوين......قريبًا

6 comments:

عبسميع said...

ويلكم باك يا فندم
الثرثرة دي من طبيعة البشر
فعادي جدًا

Rana said...

ده احنا هنثرثر ثرثرة :D
بس ايه رأيك بقى في الضلمة دي، كووول مش كدة؟

A.Rahman Rashed said...

هتابعها ان شاء الله بجنون..بشغف ( الزبد يتطاير من فمي بجنون)..مش فاكر مين العبقري اللي علق على أول تدوينة ليا وقاللي على الله تستمر ومتقفش زي كل حاجة مبتقف..في انتظار التدوينة القادمة ان شاء الله
:)

Unknown said...

لخصتي كل للي كنت عايز أقوله!
أنا كمان سايب مدونتي.. والفيس بوك كالعادة من أهم الأسباب.. وأنا كمان راجع...
بليغة!

إبـراهيم ... said...

أنا أول مرة تقريبًا أعدي عندك

بس تقريبًا الحالة دي أنا فيها أهه بقالي فترة، ومش عارف أرجع تاني أدون، ومش عارف ليه ؟!!! ، وكل شوية أحوم أنا وعدد من أصدقائي حول المعاني تلك!

هل سرقنا الفيس بوك من مساحاتنا الحميمة تلك

هتبقى مشكلة كبيرة في ظني لو كانت الإجابة بالإيجاب

Rana said...

@عبدو: ارجع يا ولدي (الزبد يتطاير من فمي بجنون).. انت فاهمني طبعًا

@ دافنشي: حمد الله على السلامة، عود احمد بكشكول تحضيرك :)
(الأول كنت نجيبة محفوظ، ودلوقتي بقيت بليغة حمدي؟؟!!)

@ ابراهيم: الإجابة بالايجاب، ده حقيقي، زخم الفيس بوك يشبه ألوان وصخب الصيف، لكن العزاء في الشتاء حين يسكن الجميع أركانهم الهادئة في النهاية.. مدوناتهم.
شاكرة المرور الرقيق :)